12.05-15.05  18.05- 22.05       

1. Урок-підсумок.
Написати, які твори що вивчались впродовж року викликали найбільшу зацікавленість.
2. Розвиток мовлення.
Жінка- уособлення краси на землі (на основі вивчених творів).

 

4.05-8.05     

1. Позакласне читання.
Т. Шевченко «Назар Стодоля».
2. Література рідного краю.
Є. Дудар. Гуморески.
Завдання 1,2 знайти в мережі інтернет  і опрацювати.

 

 

9 клас

27.04- 1.05  

  1. Контрольна робота. Нова українська література.

Виконайте тестові завдання.

         1.  Укажіть, де народився письменник П. Куліш:

а) у містечку Воронежі на Сумщині;

б) у містечку Новгороді-Сіверському на Чернігівщині;

в) у містечку Глухові на Сумщині;

г) у місті Києві.

 

        2.  Укажіть стилістичну манеру Марка Вовчка:

а) народництво;         

б) сентименталізм;     

в) романтизм;

г) реалізм.

 

 

 

         3.   Укажіть,  якою  мовою  пише  свої перші  твори Марко Вовчок:

а) російською;            

б) українською;          

в) німецькою;

г) польською.

 

         4.  Укажіть, у чому полягає новаторство П. Куліша:

а) уклав перший український тлумачний словник;

б) започаткував романтизм;

в)  створив перший в українській літературі історичний твір;

г)  створив перший в українській літературі історичний роман.

 

         5.  Події якого історичного періоду описані в романі П. Куліша “Чорна             рада?”

а) початок козаччини;

б) Хмельниччина;

в) Руїна;

г) Коліївщина.

 

         6. Справжнє прізвище Марка Вовчка:

а) Чайка Дністровая;

б) Віра Лєбедєва;

в) Марія Вілінська;

г) Олена Пчілка.

 

 

         7. Основною темою творів Марка Вовчка було:

а) змалювання романтичного кохання;

б) заклик до визвольної боротьби;

в) змалювання трагічної долі жінки-кріпачки;

г) змалювання природи України.

 

 

          8. Вкажіть тему твору Марка Вовчка Інститутка”:
 
а) розповідь про життя інтелігенції.
 
б) показ нестерпного становища селян, наростання стихійного протесту проти панів;
 
в) зображення солдатських буднів;

г) зображення життя міщан.

 

         9. Від чийого імені ведеться оповідь у повісті Марка Вовчка Інститутка?”
 а
) Катрі;

б) інститутки;

в) автора;    

г) кріпачки Устини

 

         10. Який твір Марко Вовчок присвятила Т. Шевченкові?
 
а) Козачка”;

б) “Два сини”;

в) Інститутка”; 

г) Кармелюк”. 

 

         11. Укажіть джерело, з якого П. Куліш запозичив сюжетну основу                        роману “Чорна рада”:

а) “Літопис Граб’янки”;

б) “Історія русів;

в) “Літопис Самовидця”;

г) народні думи та перекази.

 

         12. Укажіть, яка психологічна деталь розкриває неоднозначне                             враження від Тура в романі П. Куліша “Чорна рада”:

а) руки;

б) очі;

в) сміх;

г) голос.

13.04-17.04 – 21.04-24.04

1.Образи персонажів- людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
2.Написати роздум «Чи має право бути щасливою кожна людина незалежно від свого суспільного стану»(повість «Інститутка»).
3.Складання тестових завдань по творчості М. Вовчка.

6.04-10.04

1. М. Вовчок. Життя і творча діяльність.
ст. 293-295 Скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменниці.
 
2. Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.
Прочитати повість «Інститутка»

30.03-03.04

 

1. «Чорна рада»- перший україномовний історичний
роман-хроніка.
Перегляд фільму «Чорна рада»,2002; режисер-постановник М. Засєєв-Руденко (кіномистецтво).
д/з ст. 290 завдання 6,7
Виконати тестові завдання
 
2. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Оцінка роману Т. Шевченком.
д/з ст. 292 Дати відповідь на питання 4-11

16.03-20.03

  1. Лірика періоду арешту Т. Шевченка.                                                         «Доля» ст. 239 напам’ять.

  2. Біблія в життя Т. Шевченка ст. 240-243.

  3. П. Куліш. Життєвий і творчий шлях(конспект) ст. 250.

  4. Прочитати П. Куліша «Чорна рада».