12.05-15.05  18.05- 22.05      

  1. О. Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»),      С. Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»).

  2. В. Діброва «Андріївський узвіз»

  3. Я. Мельник «Далекий простір»

  4. Контрольна робота (письмовий твір у формі есе). Сучасна українська література.

4.05-8.05      

1. Сучасна українська література. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ- ХХІ ст. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.
Опрацювати матеріал підручника.
2. Поезія: І. Римарук «Обнови»,  Ю. Андрухович «Пісня мандрівного спудея».

Знайти в мережі інтернет і опрацювати.

27.04-1.05          

Українська література

  1. Контрольна робота (тестові завдання за творчістю поетів-шістдесятників).

        І Початково-середній рівень

  1. Укажіть, який вірш В. Стуса перегукується з Шевченковим “              Заповітом”:

А “На Колимі запахло чебрецем”; 

Б “Як добре те, що смерті не боюсь я”; 

       В“О, земле втрачена, явися…”.

      2. Укажіть, хто з героїв роману Л. Костенко “Маруся Чурай”

Торкнувся шклянки білими вустами

Повільно пив. І випив. І погас”:

А   Іван Іскра;         Б  Гриць Бобренко;          В  Мартин Пушкар.

 

 

      3. У зазначених рядках  ідеться про героїню твору:

Звитяги наші, муки і руїни Безсмертні будуть у її словах.

Вона ж була як голос України,Що клекотів у наших корогвах!

А  Ліни Костенко;     Б Лесі Українки;     В   Івана Драча.

 

      4. Слова Можна все на світі вибирати, сину, / Вибрати не                    можна тільки Батьківщину є у творі:

А  «Балада про соняшник»; Б «Лебеді  материнства»;

В«Любіть Україну». 

 

  1. 5.Хто з героїв роману “Маруся Чурай” Л. Костенко так характеризує Марусю:

“Ця дівчина не просто так, Маруся.

Це –голос наш. Це –пісня. Це –душа”?

А Гриць;       Б Іскра;         В  Хмельницький.

 

  1. 6.Визначте автора рядків: “Людині бійся душу ошукать, бо в цьому схибиш –то уже навіки!”

А Д. Павличко; Б  В. Симоненко; В   Л. Костенко. 

 

  1. 7.Вірш, рядки якого не римуються, називається:

А  елегією;     Б  верлібром; В   притчею.

 

      8. «Переплелись, як мамине шиття, / Мої сумні і радісні дороги», –        каже ліричний герой твору:

А  Ліни Костенко;    Б Василя Симоненка В Дмитра Павличка;

 

9. Будучи в колі «шістдесятників», письменник Василь Симоненко розкрився не тільки як лірик, а й як...

А Драматург. Б Філософ.

В Сатирик та гуморист. Г Літературний критик.

 

10. Поетична діяльність В. Симоненка вплинула на творчість...

А В. Стуса і Б.-І. Антонича. Б А. Малишка і В. Сосюри.

В І. Драча і Б. Олійника. Г С. Плужника і Є. Маланюка.

 

      11. В. Стусу НЕ належить збірка
 
А «Зимові дерева»; Б «Веселий цвинтар»
 
В «Палімпсести»; Г «Тиша і грім»

 

      12. Активним учасником дисидентського руху і членом Гельсінської            групи був український письменник

А І.Драч

Б В.Симоненко

В М. Вінграновський

Г В.Стус

 

         ІІ Достатній рівень

        13. Іван Драч

А поет – традиціоніст

Б поет – модерніст

В поет – футурист

Г поет – імпресіоніст

      14. Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?

А  В. Стуса

Б  М. Вінграновського

В.  В. Симоненка

Г. Д. Павличка 

 

            15. Установіть відповідність

Автор

Назва твору

1. Л. Костенко

А «Чорнобильська мадонна»

2. М. Вінграновський

Б «Сеньйорито акаціє, добрий вечір»

3. І. Драч

В «Я стужився, мила, за тобою»

4. Д. Павличко

Г «Хай буде легко. Дотиком пера»

      16. Установіть відповідність

Назва твору

Уривок твору

1. «Я…»

 

А         Народ мій є! Народ мій завжди буде!

            Ніхто не перекреслить мій народ!

2. «Балада про соняшник»

 

Б          Хай мовчать Америки й Росії,

             Коли я з тобою говорю.

3. «Задивляюсь у твої зіниці»

В         Ми – це народу одвічне лоно,

           Ми – океанна вселюдська сім’я.

4. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»

Г          Але осінь зійшла по плечі,

            Осінь, ви і осінній час…

 

Д         І застиг він на роки і на століття    

           В золотому німому захопленні…

 

        ІІІ Високий  рівень

       17. Напишіть есе, обравши одну з наведених тем ( 3 б.):

        1. Мій улюблений твір поета-шістдесятника.

        2. Чим близька мені поезія Ліни Костенко.

        3. Кохання у творах поетів-шістдесятників.

13.04-17.04 – 21.04-24.04

Українська література

1.Розвиток мовлення
Письмовий твір-роздум за романом «Маруся Чурай».
2.В. Стус. Загальний огляд його життя й творчості.
3.В. Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності.
4.Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці
«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…».

Знайти і переглянути

https://osvita.ua/test/training/ukr-literature/

6.04-10.04

  1. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. ст. 216-222 виконати тестові завдання

  2. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.

Прочитати «Маруся Чурай» ст. 222-233.

30.03-03.04

 

Митець і суспільство

1. Л. Костенко 
Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.
«Страшні слова, коли мовчать», «Хай буде легко.  Дотиком пера…»
д/з Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірш Л. Костенко ст. 209
Вивчити вірш напам’ять  «Страшні слова, коли мовчать»
 
2. «Недумано, негадано…»- інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. ЇЇ сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою.
Опрацювати матеріал ст. 209-215

Виконати тестові завдання 

Відеоролик. Фольклорні ЖАНРИ: календарно-обрядові, історичні пісні, думи... (Типове завдання ЗНО)
 
ВілеороликГлобальне ПОВТОРЕННЯ: усі автори та твори з програми ЗНО-2020 (картки!)
 
Відеоролик. Які є АВТОБІОГРАФІЧНІ ТВОРИ в програмі ЗНО з укр. літ.
 
Відеоролик. Факти з БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКІВ на ЗНО.
 
Відеоролик. Літературні ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УГРУПУВАННЯ за програмою ЗНО.
 
Відеоролик. УСІ ПСЕВДОНІМИ письменників з програми ЗНО.
 
Відеоролик. "Прізвиська" (перифрази) про письменників з програми ЗНО
 

 
Матеріали для підготовки до ЗНО (українська мова).
 
ЗНО. ЗАГАЛЬНА МОРФОЛОГІЯ. РОЗБІР ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ.
 
Інтерактивні вправи (мова і література).
 
Відокремлені члени речення (теорія+тести).

Вхід на сайт

Пошук

Начало формы

Конец формы

Календар

«  Березень 2020  »

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

МОН України

 

ТОКІППО

 

testportal

 

 

16.03-20.03

  1. Теорія літератури ст. 192 (віршові розміри).Виконати тести ст. 193.

  2. Д. Павличко. Основні відомості про поета(конспект).                                      Вірш «Два кольори» напам’ять ст. 195

  3. «Я стужився, мила, за тобою» ст. 195 напам’ять.                                          Написати есе про поезію Д. Павличка «Два кольори» .

  4. І. Драч «Балада про соняшник» ст. 197-198.

  5. М. Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»                                  Виконати тести

  6. Г. Тютюнник  «Три зозулі з поклоном » ст. 203.                                            « navsi200.com » - аналіз твору.