12.05-15.05  18.05- 22.05      

1. Відмінювання питальних і заперечних займенників. Правопис заперечних займенників.
Опрацювати матеріал підручника ст. 224-225
Вправа 518

2. Відмінювання відносних займенників.
Опрацювати матеріал підручника ст. 226-227
Вправа 521
3. Відмінювання означальних займенників.
Опрацювати матеріал з підручника ст. 228-229
Вправа 529
4. Відмінювання означальних займенників. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
Скласти 6 речень з використанням означальних займенників.
5. Розвиток мовлення.
Написати  есе «Кого можна назвати патріотом рідної землі?». 

 

4.05-8.05      

1. Відмінювання особових та зворотного займенників.
ст.219 вправа 500
2. Відмінювання присвійних займенників.
ст. 220 вправа 506
3. Відмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників.
ст. 223 вправа 514

 

 

27.04 - 1.05          

1. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні.
Параграф 59 вправа 492,493.
2. Розвиток мовлення № 21-22. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі «Що я роблю для здійснення своєї мрії?»,

«У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність?»  з використанням займенників, що належить до різних розрядів.

УВАГА! Робочі зошити із виконаними завданнями, буду збирати для оцінювання.

    

13.04-17.04 – 21.04-24.04

 

1.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
Параграф 57 Вправа 479
2.Тренувальні вправи. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
Д/з Скласти роздум на тему «Школа майбутнього »  з елементами опису приміщення та використання числівників.
3.Контрольна робота (тестові завдання). Числівник.
4.Займенник: значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
Параграф 58 Вправа 482,483.

 6.04-10.04

1. Написання разом порядкових числівників з-тисячний.
ст. 203 Вправа 475,476.
 
2. Узгодження числівників з іменниками.
Параграф 57 Вправа 478.
Виконати завдання для самоперевірки ст.207-208.
 
3. Розвиток мовлення
Скласти роздум про доцільне використання вільного часу з використання числівників на тему: «Вільний час- можливість для розвитку здібностей».

30.03-03.04

Українська мова

1. Відмінювання числівників.
Параграф 56 Вправа 466
Створити інформаційний допис типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат  і часу.
2. Буква ь на кінці числівників перед закінченням у непрямих відмінках.
Вправа 467
3. Роздільне написання складених числівників.
Вправа 469 завдання ІІ
Скласти роздум про використання вільного часу з використанням числівників «Вільний час-можливість для розвитку здібностей».

  1. Числівник: морфологічні ознаки, синтаксична роль.                               Параграф 54 вправа 451,455.

  2.       Числівники кількісні і порядкові.                                                                                                 Параграф 55 вправа 458,459.
  3.       Числівники прості, складні й складені.                                                                                       ст.196 вправа 460,462,463.
  4.       Скласти письмовий твір розповідного характеру в художньому стилі        «У чому полягає гідність людини».