12.05-15.05  18.05- 22.05      

1. Повторення і узагальнення вивченого.
Повторити матеріал підручника.
2. Розвиток мовлення.
Скласти роздум «Самоосвіта – шлях до успіху».
3. Написати есе (7- 10 речень ) про свою заповітну мрію.
4. Урок-підсумок.

4.05-8.05     

  1. Повторення і узагальнення вивченого.

  2. Написати есе «Інтернет зближує чи накопичує самотність?»

  3. Контрольна робота (тестові завдання)

 

  1. На другий склад падає наголос у слові

А листопад            Б проміжок          В пологовий         Г порядковий

  1. Букву е на місці пропуску треба писати в слові

А пом..рати         Б вит..раєш           В виб..руть        Г виб..рають

  1. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах варіанта

А кам..яний, п..яльце, звір..ята                          Б бур..ян, подвір..я, кр..якати

В поголів..я, арф..яр, кур..ява                            Г в..їжджати, реп..ях, пів..яру

  1. М’який знак на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А вимиют..ся, гаєш..ся                  Б дивит..ся, піднос..ся      

В наснит..ся, розріс..ся                  Г колотит..ся, б’єш..ся

  1. Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника

А печеніг          Б чуваш          В чумак        Г моряк

  1. Спрощення приголосних позначається на письмі в обох словах рядка

А перес..лати, заїз..ний                       Б боліс..ний, аген..ство    

В мас..ний, аванпос..ний                    Г облас..ний, методис..ці

  1. Подвоєні літери треба писати в обох словах варіанта

А бездорі(ж/жж)я, довгожда(н/нн)ий         

Б Повол(ж/жж)я, перетира(н/нн

В пере(л/лл)ють, ві(д/дд)зьобати                              

Г Прикарпа(т/тт)я, чуйніс(т/тт

  1. Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

А бе..порадний, ..поживати, ро..клад                        

Б ро..писка, ..ведення, ..формований

В чере..плічник, ..битий, ..котитися                       

   Г ..метений, ро..кидати, ..чавлений

 

  1. З великої літери треба писати прикметник у сполуці слів

А Д(д)амоклів меч                                  Б Б(б)альзаківський вік     

В Ш(ш)експірівські сонети                   Г Ш(ш)евченківська премія

  1. Правильно позначено місце перенесення в слові

А перед|ушити          Б перед|умати          В перед|часний     

     Г перед|ражнити

  1. З дефісом треба писати слово

А суспільно/небезпечний                               Б суспільно/політичний       

В суспільно/корисний                                    Г суспільно/важливий

  1. М’який знак на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А він..єтка, Ц..юрих       Б Лавуаз..є, іл..юзія   

    В Гот..є, сер..йозний           Г кондот..єр, Нел..сон

  1. Помилку допущено в рядку

А Муромцев          Б Матвеєв            В Писарев        Г Гордєєв

  1. Літеру и треба написати на місці пропуску в слові

А С..дней          Б Сев..лья           В Л..сабон          Г Ваш..нгтон

  1. Окремо треба писати виділені слова у варіанті

А він ударив у/бік     Б я з вами за/одно       В не телефонуй у/ночі  

   Г вивчити на/пам’ять

  1. Усі слова з не треба писати разом у рядку

А не/роба, не/гриби, не/хтувати                                    

  Б не/ук, не/ягоди, не/притомніти

      В не/мовля, не/щастя, не/навидіти                              

   Г не/забудка, не/вікно, не/тямитися

  1. Запишіть поданий текст, дотримуючись орфографічних норм.

Остан..ім часом з..явилося багато охочих «удосконалити» текст (Д, державного (Г, г)імну (У, у)країни. Одні в..ажают.., що текст застарів, інших дивує, що там ідет..ся не про ворогів, а про вор..жен..ків. Тобто дивує, що слово з негативним забарвленням (у/в)жите з пес..ливим наростком і/й що цей вірш (П, п)авла (Ч, ч)убин..с..кого оп..нився на найвищому щаблі символів нашої (Д, д)ержави.

 

 

27.04-1.05 

1. Написання ділових документів різних жанрів- розписка, доручення, оголошення, заява, резюме, автобіографія. Знайти в мережі інтерне.
Написати доручення, розписку.
2. Особливості складання повідомлень на електронному носії (ел. пошта).

Проаналізувати знайдення в інтернеті електронні листи.

УВАГА! Робочі зошити із виконаними завданнями, буду збирати для оцінювання

 

13.04-17.04 – 21.04-24.04

  1. Контрольна робота (тестові завдання).

1. Позначте рядок, у якому всі іменники-власні назви слід писати з великої літери і в лапках.

А сестра Єва, пес Йогурт, місто Чернівці;

    Б вірш Заповіт, книга Кобзар, журнал Соняшник;

    В цукерки Ромашка, вулиця Каштанова, казка Ох;

Г кінотеатр Мрія, байка Вовк і Кіт, пісня Цвіте терен.

 

2. Позначте рядок, у якому подано усі іменники спільного роду.

    А білоручка, дармоїд, гуляка, нездара;

Б сірома, непосида, вереда, плакса;

    В староста, листоноша, нероба, неук.

Г базіка, маля, бідолаха, нечупара.

 

3. Позначте рядок, у якому подано всі незмінювані іменники.

     А листоноша, сирота, староста, нечупара.

Б Баку, Токіо, Київ, Кіото;

В метро, поле, вікно, кашне;

Г табу, інкогніто, портмоне, ревю.

   4. Позначте рядок, у якому всі іменники мають форму лише множини.

А солі, води, сталі, грязі;

    Б Карпати, ножиці, окуляри, кліщі;

В іменини, канікули, макарони, вермішель;

Г ясла, заробітки, ночви, хащі.

 

5. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до І відміни.

А матуся, матір, сестра, сусідка;

Б Галина, Марія, Либідь, Лідія;

В душа, доня, дитя, дорога;

Г квітка, пташка, земля, пороша.

 

6. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі орудного відмінка однини мають закінчення -ею, (-єю).

А межа, надія, перемога, робітниця;

Б тиша, площа, непосида, суддя;

В вельможа, лівша, дружина, левиця;

Г п’ятниця, сестриця, сім’я, теща.

 

7. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення -е.

А Петро, воля, Ілля, Катря;

Б брат, Дніпро, батько, вулиця;

В площа, осінь, рід, кінь;

Г Київ, вчитель, місяць, ведмідь.

 

8. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а (-я).

А Ясень, студент, млин, танець;

Б пароплав, майданчик, цукор, чай;

В Київ, іменник, вовк, долар;

Г Луцьк, Кривий Ріг, Конотоп, Зелений Клин.

 

9. Позначте рядок, у якому іменник зоря не є членом речення.

А Нічка розсипала зорі злотистії;

Б Зоре моя вечірняя, зійди над горою;

В Вечірня плакала зоря;

Г Сиплють ночі у тумани зорі сургучеві.

 

 

 

10. Закінчення -а у формі родового відмінка однини мають іменники.

А Вальс, теніс, футбол;

Б ліс, пісок, ситець, інститут;

В Київ, Львів, Миколаїв, Дніпро;

Г рок-н-рол, бокс, сік, принтер.

 

11. Апостроф у формі орудного відмінка ставиться у таких іменниках.

А Повість, радість, ненависть, гордість;

Б любов, кров, мати, верф;

В піч, міць, ніч, мідь;

Г січ, нехворощ, тінь, сіль.

Завдання 12-14 на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, знайдіть відповідник, позначений цифрою.

12. Установіть відповідність між відмінами та іменниками.

1 Перша

А Суддя, плем’я, насип

2 Друга

Б Щастя, сузір’я, день

3 Третя

В Галченя, каченя, ім’я

4 Четверта

Г Листоноша, круча, земля

 

Д Радість, розкіш, любов

13. Установіть відповідність між іменниками, які вживаються у формі множини та їх значеннями.

1 Речовини

А Карпати, Альпи, Афіни

2 Відрізки часу, свят, обрядів.

Б Вершки, парфуми, дріжджі

3 Назви почуттів, станів

В Канікули, іменини, вечорниці

4 Географічні назви

Г Гордощі, веселощі, прикрощі

 

Д ворота, окуляри, сани

 

 

 

 

 

14. Установіть відповідність між іменниками та родами, до яких вони належать.

1 Непосида, соня, нероба, забіяка

А Жіночий

2 Краса, усмішка, івасі, мальва

Б Чоловічий

3 Сибір, степ, біль, тюль

В Середній

4 Сонце, волосся, кіно, верб’я

Г Спільний

 

Д Рід не визначається

Утворіть чоловічі імена по батькові від імен Микола, Хома, Юрій, Василь.

    Утворіть жіночі імена по батькові від імен Ігор, Валерій, Яків, Григорій.

► Зробіть морфологічний розбір виділеного іменника.

Вересень м’який повільно йде по травах полум’яних. (П. Дорошко)

 

  1. Мистецтво відповідати на запитання.

  2. Розвиток мовлення. Дискусія на тему: «Мовна мода- це добре чи погано?» дати відповідь.

  3. Складання подяки незнайомим людям за допомогу.

Скласти висловлення подяки.

  1. Розвиток мовлення

Написати оголошення приватного змісту.

 

 

 

 

 

6.04-10.04

1. Полемічні прийоми. Спростування позицій суперника.
Параграф 50 вправа 451
2. Тренувальні вправи. Полемічні прийоми (формулювання запитань суперникові). 
Вправа 450
3. Твір-роздум «Відповідальність за своє життя», «Ознаки екологічної кризи в Україні»

30.03-03.04

 

1. Контрольна робота-есе «Ще назва є, а річки вже немає»
(Л. Костенко)
2. Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання
ст.181 Вправа 447,449 Параграф 50
3. Робота над проектом ст. 184 (письмово)

 

16.03-20.03

Практична риторика

  1. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.                        Вправа 432 II завдання виконати письмово.                                   Вивчити параграф 47.

  2. Правила ведення суперечки. Аргументи і докази.                                     Виконати вправу 436,440.                                                                                                            Вивчити параграф 48.

  3. Участь у дискусії.                                                                                                      Виконати вправу 443.                                                                                                             Вивчити параграф 49.