12.05-15.05  18.05- 22.05         

1. Позакласне читання. Твори сучасних українських гумористів.
Знайти в мережі інтерне і прочитати.
2. Написати рецензію на прочитаний твір, який найбільше запам’ятався.
3. Розвиток мовлення.
Написати лист улюбленому персонажу, який найбільше запам’ятався.
4. Урок-підсумок

Повторення і узагальнення вивченого.

4.05-8.05      

1. Твір-роздум «Значення байок у сучасному житті».

          2.Творча хвилинка. Написати сценку

«Зустріч з героєм»(із твору який вам запам’ятався).

27.04 - 1.05         

1. Література рідного краю. Гумористи Тернопілля.
Є. Дудар, А. Бобюк,  В. Дячук, П. Сорока.
Знайти в мережі інтернет про творчість письменників й прочитати гуморески.
2. Контрольна робота. Гумористичні твори.

Виконайте тестові завдання

 

 

 

Початковий рівень

1. Автором творів „Еволюція”, „Найважча роль”, „Заморські гості” є

А С. Руданський

Б Л. Глібов

В П. Глазовий

Г С. Чернілевський

 

2. „Муха-ледащиця майнула у садок” (байка „Муха і Бджола”), щоб

А „на травицю подивиться”

Б „на дерева подивиться”

В „на ряст, на квіти подивиться”

Г „на листя й кущі подивиться”

 

3. Чоловік із твору „Свиня свинею” ішов з

А роботи

Б церкви

В гостей

Г шинку

 

Середній рівень

4. У гуморесці „Заморські гості” порушено проблему

А рідної мови

Б любові до рідного краю

В любові до природи

Г гостинності українців

 

 

5. Рядки

...Дметься гірш,

Все думає, що стане більш.

Та й що, дурна, собі зробила?

З натуги луснула — та й одубіла!

взято із твору

 

А „Щука”

Б „Муха і Бджола”

В „Жаба і Віл”

Г „Свиня свинею”

 

 

6. Запорозькі козаки вміли з гідністю відстояти свою честь і не давали нікому із себе покепкувати — така ідея твору

А „Еволюція”

Б „Добре торгувалось”

В „Заморські гості”

Г „Запорожці у короля”

 

Достатній рівень

7. Складіть порівняльну характеристику Мухи і Бджоли з однойменної байки.

 

8. Дайте визначення поняття „алегорія” і розкрийте суть цього поняття на прикладі вивчених байок Л. Глібова.

Високий рівень

 

9. Розкрийте своє розуміння вислову Сміх — найкращий лікар (7-8 речень).

 

 

 

УВАГА! Робочі зошити із виконаними завданнями, буду збирати для оцінювання.

 

13.04-17.04 – 21.04-24.04

 

1.П. Глазовий.  Життєпис письменника. «Еволюція»
ст. 250.
2.П. Глазовий. «Найважча роль», «Заморські гості».
ст.251 Вивчити напам’ять одну з гуморесок. 
3.П. Глазовий. «Похвала», «Кухлик».
ст. 252. Знайти в мережі інтернет гумореску «Кухлик».
4.Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
Виконати тестові завдання. ст.252-253.

6.04-10.04

1. С. Руданський . Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму , кмітливості. «Запорожці у короля».
ст. 246-247.
Теорія літератури. Записати визначення в зошит.
 
2. Почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.
Виконати тестові завдання ст. 248, написати замітку «Чому я раджу прочитати співомовки С. Руданського».

30.03-03.04

Українська література

1. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
д/з  на основі прочитаних байок Л. Глібова скласти байку.
2. С. Руданський. «Добре торгувалось» Співомовка С. Руданського-унікальне явище у світовому письменстві.
д/з ст.242-245 Виконати тестові завдання

  1. Л. Глібов «Муха і Бджола» ст. 233-235.

  2. Викривальна і повчальна спрямованість байок                                                             Л. Глібова ст. 236-237,виконати тестові завдання.

  3.       Л. Глібов «Жаба і Віл», «Щука» ст.238-241.                                                             Вивчити напам’ять байку «Щука», виконати тестові завдання.