Географія 6 клас

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

Увага: Завдання виконати до 29 травня

 

Тема. Планета людей. Вплив людини на природу.

 

1. Опрацювати текст параграфа 60 - «Населення Землі»; параграфа 61 – «Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу»; параграфа 62 – «Держави-сусіди України на політичній карті світу»; параграфа 63 – «Природа і господарська діяльність людини»; параграфа 64 – «Забруднення довкілля та його охорона».   
 
2. Переглянути презентацію на тему: «Планета людей» за посиланням https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-planeta-ludej-6-klas-278148.html
 
3. Виконати підсумкову контрольну роботу 

 

      Контрольна робота

«Земля – планета людей», «Людина і географічна оболонка».

I рівень

(виберіть правильну відповідь)

1. Населення нашої планети нині становить понад … осіб.

а) 6,5 млн;

б) 6,0 млрд;

в) 6,5млрд.

 

2. На Землі проживають представники таких основних рас:

а) …;

б) …;

в) …;

г) … .

 

3. До вичерпних не відновлюваних ресурсів належать:

а) ресурси текучих вод;

б) нафта;

в) грунти;

г) енергія припливів;

д) енергія Сонця.

 

II рівень

4. Що таке густота населення?
5. Що таке природний комплекс?
6. На які складові поділяють природні ресурси?

III рівень

7. У чому полягають відмінності між расами?
8. Як історія освоєння нашої планети вплинула на сучасний расовий склад населення на материках?
9. Що таке природні багатства й навколишнє середовище?

 

IV рівень

10.Що може зробити твоя школа, аби зберегти природу своєї місцевості?

(Повна розгорнута відповідь на дане питання оцінюється 3 балами.)

 

Географія 6 клас

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

УВАГА! КАРАНТИН ПРОДОВЖУЄТЬСЯ.

МАТЕРІАЛИ ОНОВЛЕНО

 

Увага: Завдання виконати до 22 травня.

 

Тема 5. Природні комплекси (ландшафти)

 

  1. Опрацювати текст параграфа 57 - «Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи» параграфа 58 – «Природні зони».

 

     2.    Переглянути презентацію на тему: «Природні комплекси» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XakMx2YiEeI
 

     3.  Переглянути презентацію за посиланням

        https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-geografi-dlya-6-klasu-z-temi-prirodni-kompleksi-yak-naslidok-vzaemozv-yazkiv-komponentiv-prirodi-174789.html

 

      4.  Для повторення й узагальнення вивченого матеріалу пропоную  

    звернутися до сайту за посиланням

https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-geografiya-6-klas-tema-pryrodni-kompleksy-landshafty-yak-naslidok

 

      5.  Виконати підсумкові тести з теми «Природні комплекси» із

         сторінки підручника 217. 

Будьте уважними і зосередженими!

Географія 6 клас

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

УВАГА! МАТЕРІАЛИ ОНОВЛЕНО

 

Тема 4. Біосфера та грунти

 

1. Опрацювати текст параграфа 55 - «Складові біосфери, особливості поширення їх на земній кулі» параграфа 56 – «Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив людини на біосферу і грунти».

 

2. Переглянути презентацію на тему: «Біосфера» за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-biosfera-sklad-ta-mezhi-biosferi-6-klas-21786.html

 

3. Переглянути презентацію на тему «Грунт. Вплив людини на грунт» за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-geografii-gruntvpliv-ludini-na-grunt-11745.html

 

4. Дивитись навчальне відео «Грунти. Утворення грунтів» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM

Перед вами ще одна вершина, яку ви змогли подолати. Але це не остання ваша подорож країною географії. Вона триватиме й далі. Наскільки вправно ви засвоїли матеріал, дізнайтеся, виконавши завдання тематичних контрольних робіт.

Будьте уважними і зосередженими!

 

5. Виконати підсумкові тести з теми «Біосфера та грунти» із сторінки підручника 210. 

 

6. Виконати завдання підсумкової контрольної роботи (12 завдань):

1. Де з’явилися перші живі організми на Землі?

у грунті

у повітрі

у воді

у піску

 

2. Слово «біосфера» в перекладі з грецької мови означає ...

Природа

Земля

життя

житло

 

3. Внаслідок взаємодії біосфери, літосфери та інших оболонок Землі утворилося особливе природне тіло, що називається:

вода

кисень

гірська порода

грунт

 

4. Чим відрізняється грунт від гірської породи?

Кольором

твердістю

родючістю

структурою

 

5.  Нерівномірність розподілу живих організмів на земній поверхні

пояснюється:

різними кліматичними умовами

нерівномірностями розподілу опадів

різним складом гірських порід земної кулі

6. Визначте правильне твердження:

Основною властивістю грунту є колір

Вплив людини на біосферу є лише негативний

Рослини вбирають кисень, а виділяють вуглекислий газ

Рослини і тварини на Землі поширені нерівномірно

7. Які грунти поширені в екваторіальних широтах

черноземи

сіроземи

червоно - жовті

підзолисті

 

8. Ґрунти, поширені під хвойними та мішаними лісами з моховим і трав'яним покривом.

черноземи

сіроземи

підзолисті

тундрові глейові

 

9. Скільки років потрібно працювати природі, щоб створити грунт шаром 1 см?

100 років

500 років

1000 років

5000 років

10. Від чого залежить родючисть грунту?

від кольору

від вологості

від щільності

від кількості гумусу

11. Який учений розробив учення про біосферу?

М. Вавілов

В. Вернадський

П. Тутковський

В. Докучаєв

 

12. Які грунти переважають у нашому краї?

підзолисті

бурі лісові

червоно - жовті

черноземи

 

Увага: Завдання виконати до 15 травня.

 

Географія 6 клас

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

УВАГА! МАТЕРІАЛИ ОНОВЛЕНО

 

Тема 3. Гідросфера – Води суходолу

 

1.Опрацювати текст параграфа 48 - «Води суходолу. Річки. Річкова система і басейн» параграфа 49 – «Живлення і режим річок. Робота річок»; параграфа 50 – «Озера. Штучні водойми»; параграфа 51 – «Болота»; параграфа 52 – «Льодовики. Багаторічна мерзлота»; параграфа 53 – «Підземні води»; параграфа 54 – «Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі».
 
2.Переглянути відео-презентацію на тему: «Води суходолу» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8
 
3.Виконати тести на сторінці підручника 198. 

 

      4.  КОНТРОЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ: «ГІДРОСФЕРА»

І рівень.  Тестові завдання
 1. Визначте серед запропонованих
озер найглибше:
 а) Байкал;        б) Каспійське;       в) Світязь;        г) Вікторія.

 

2. Вкажіть найдовшу річку світу:
 а) Амазонка;    б) Ніл;   в) Дніпро;    г) Дунай.

3. Вкажіть одиницю вимірювання солоності води:
 а) проміле;   б) відсоток;   в) градуси;    г) бали.

4. Виберіть із запропонованих морів те, що омиває територію України:
 а) Карибське;   б) Аравійське;    в) Чорне;     г) Червоне.

5. Вкажіть, як називається головна річка разом зі своїми притоками:
 а) річковий басейн;   б) річкова система;   в) вододіл      г) річкова долина.

6. Визначте найповноводнішу річку світу:
 а) Ніл;   б) Амазонка;   в) Дніпро    г) Волга.

ІІ рівень.          Закінчіть речення.

1. Підземні води з температурою понад   +20º С називають ...

2. За способом утворення розрізняють льодовики: ...

3. За походженням улоговин розрізняють такі типи озер: ...

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між водними об’єктами і їх назвами.
 1. океан                                         А. Дніпро
 2. море                                          Б. Вікторія
 3. річка                                          В. Індійський
 4. затока                                        Г. Фанді
                                                      Д. Середземне.

2. Розташуйте послідовно у напрямку із заходу на схід річки світу:
 А. Єнісей.
 Б. Міссісіпі.
 В. Волга.
 Г. Дунай.

ІV рівень. Теоретичні завдання

1. Визначте за картою атласу географічне положення, напрямок течії та найбільші притоки річки Дніпро.

2. Назвіть проблеми Світового океану та запропонуй шляхи їх вирішення.

 

Увага: Завдання виконати до 8 травня.

Географія 6 клас

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

Тема 3. Гідросфера

 

  1. Опрацювати текст параграфа 43 - «Загальна кількість води на Землі та її розподіл в гідросфері»;  параграфа 44 – «Світовий океан та його частини. Острови в океані»; параграфа 45 – «Властивості вод Світового океану»; параграфа 46 – «Рух води в океані»; параграфа 47 – «Багатства вод океану. Океан і людина».

  2. Переглянути відео-презентації на тему: «Гідросфера» за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B3%D1%96%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0/

       3.             Виконати тести на сторінках підручника 158, 161, 164, 168, 172,

 

 

 

Географія 6 клас

 Тема: Атмосфера. Клімат.

Увага: Завдання виконати до 10 квітня.

 

Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/500-geografya-pestushko-uvarova-6-klas-2014.html

 

  1. Опрацювати текст параграфа 41 – «Клімат, основні кліматичні показники, карта кліматичних поясів»; параграфа 42 – «Зміни клімату».

  2. Переглянути відео-презентацію на тему: «Атмосфера Землі» частина 1 за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gOB6XBraxqA

         частина 2 за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=jOpdNpHCS44

 

 

3. Повторити вивчену Тему 2 «Атмосфера» (ст.ст. – 109 – 153).

 4. Виконати завдання - Тематичне оцінювання по темі «Атмосфера»..

 

 

Тематичне оцінювання по темі «АТМОСФЕРА"

І рівень: 1 правильна відповідь – 1 бал
 1. Атмосфера – це ... оболонка Землі:

 а) тверда; б) повітряна; в) водна
 
 
2. Озоновий шар має найбільшу густоту в межах:
 
а) тропосфери; б) стратосфери; в) верхніх шарів атмосфери 
 
3. Яку частку становить кисень у складі атмосферного повітря?
 а) 78%; б) 21%; в) 1%
 
 
4)Температура повітря певної місцевості залежить від:
 а) атмосферного тиску; б) вологості повітря; в) кута падіння променів Сонця на земну поверхню

5)В яких одиницях вимірюється абсолютна вологість повітря?
 
а) %; б) бали; в) г/м3

6) На якій умовній лінії Сонце буває у зеніті 22 грудня?
 
а) південне полярне коло; б) південний тропік; 
 в) північний тропік; г) екватор

ІІ рівень: 1 правильна відповідь – 1 бал (2 бали)

Дайте визначення понять: відносна вологість повітря, вітер.

ІІІ рівень. 1 правильна відповідь – 1 бал (2 бали)
 
1) Обчисліть річну амплітуду коливань температур повітря, якщо середньо липнева температура становить +24 °C, а середньо січнева –12 °C.
 2) Поясніть:
 утворення нічного бризу

IV рівень. Розв'яжіть задачу (2 бали правильна відповідь)

Яку висоту має гора, якщо біля її підніжжя температура повітря становить +28 °C, а на вершині -5 °C? 

Увага: Завдання виконати до 10 квітня.